Thursday 17 May 2018

Tots els grans

Tots els grans del llenguatge assemblador tenen un significat; res es presumeix. Cal agrupar aquests grans, el nombre mínim d'ells per produir el resultat desitjat. Igual que un llenguatge de nivell superior és un edifici de blocs i té cent coses amagades en ell, però utilitzant els grans del lleng uatge de muntatge fem una operació. Similar amb diversos grans, però en el procés entenem la lògica de minuts oculta al costat d'aquest simple construir. Cons idera un arc igual que els de les mesquites. No es pot fer només per pedres grans, ja que això farà que l'arc quedi atapeït, no com l'arc fi que solem veure. Els grans de ciment fina s'utilitzen per suavitzar los al nivell desitjat de la perfe cció. Aquesta operació de suavitzat és l'opti mització. Lestructura del nucli es construeix en un llenguatge de major nivell amb els grans blocs que proporciona i els racons que necessiten optimització es veuen suavi tzats amb el llenguatge de muntatge fi que permet un control extrem. Una altra utilització del lleng  uatge de muntatge és en una classe de sistemes crítics de temps anomenats sistemes en temps real. Els sistemes en temps real tenen respostes fixades en el temps, amb un límit superior de temps en determ inades operacions. Per aquest requisit de precisió tan precís, hem de mantenir les instruccions en el nostre control total. En llengües de nivell superior no podem ni tan sols dir quantes instruccions de comput adora s'utilitzen realment, però en el llengu atge assemb lador podem tenir un control precís sobre ells. Qualsevol aplic ació de mida raonable o un esforç de desen volupament greu té racons racons on es necessita un llenguatge de muntatge. I en aquests racons si no hi ha un llenguatge de muntatge, no hi pot haver optimització i quan no hi ha optimització, no hi ha bellesa. De vegades, una aplicació útil es converteix en inútil només per la negli gència de no treballar en aquests racons irregulars. La tercera raó principal per a l'aprenentatge del llenguatge de muntatge i un objectiu principal per ensenyar-la és produir una lògica fina en els progra madors. Igual que els grans blocs no poden produir un arc, la gran lògica de gra gruixut que saprèn en un llenguatge de nivell superior no pot produir la bellesa i la finesa que el llenguatge ensamb lador pot oferir. 

No comments:

Post a Comment