Saturday 19 May 2018

A terc eira

A terc eira razón principal para a aprend izaxe da linguaxe de ensamblaxe e un gran obxectivo para a ensinanza é a produción de lóxica fina e fina nos program adores. Do mesmo xeito que os grandes bloques non se pode producir un arco, a lóxica gran e grosa aprendida nun idioma de maior nivel non pode producir a linguaxe de ensamblaxe de beleza e finura que pode entregar. Cada gran parte da linguaxe de mon taxe ten un signif icado; nada se presume. Ten que montar estes grans, o número mínimo deles para producir o resultado des exado. Do mesmo xeito que unha linguaxe de nivel superior é unha construción de bloques e ten cen cousas agochadas nela, pero usando os grans de ensamblaje fálanos unha operación similar con varios grans pero no proceso.Wenten demos a lóxica do minuto escon dida á beira dese simple construír. Considere un arco como os mes quitas. Non pode ser feita de grandes pedras por si só, o que faría que o arco salvaxemente axustado, non coma o arco que estamos afeitos ver. Os grans finos de cemento úsa nse para suavizar o desexado nivel de perfección. Esta operación de alisado é a optimi zación. A estrutura do núcleo está construída nunha lingua de maior nivel cos grandes bloques que proporciona e as esquinas que precisan de optimiz ación son suaviz adas co gran fin de linguaxe de mont axe que permite un control extremo. Outro uso do linguaxe de montaxe é nunha clase de sistemas críticos de tempo chamados sistemas en tempo real. Os sistemas en tempo real teñen respostas de tempo limitadas, cun límite superior de tempo para deter minadas operacións. Para ese requ isito de tempo preciso, debemos ma nter as instrucións no noso control total. En linguas de nivel superior non podemos nin contar cantas instrucións de computadora se usaron realmente, pero no linguaxe de montaxe pode mos ter un control preciso sobre eles. Calquera aplicación de tamaño raz oable ou un esforzo de desenvol vemento serio ten recunchos e esq uinas onde se necesita linguaxe de montaxe. E nestes recunchos se non hai linguaxe de montaxe, non pode haber optimización e cando non hai optimización non hai beleza. Ás veces, unha aplicación útil torna inútil só por mor da negligencia de non traballar nestes recunchos irregulares. 

No comments:

Post a Comment